VILL HA DIG



Denna sötnos vill jag verkligen ha! Står Jill på den ;-) Den är från Monkis vårkollektion, så tyvärr får man vänta ett halvår eller så.

God middag kära vänner! :)
Nu har jag jobbat klart för dagen, samt varit hos läkaren. Det gick bra. Ska äta antibiotika i 6 månader framöver med start imorgon. Har gjort det tidigare men med andra läkemedel så får hoppas på bättre resultat denna gången.

Nähe, nu ska jag inte sitta och lata utan jag ska ta mig samman och paketera skorna som jag sålt via tradera. Sen åka och posta dem och sedan vidare till Skönborg för att måla vitrinskåpet igen.

Tschüss!


Kommentarer
Postat av: Karin

vilken söt:)

2010-10-18 @ 14:33:01
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback