VÄGGEN ÄR KLAR!






























Yes, mitt senaste lilla projekt var den här väggen där jag ville ha liggande panel. Började för ett tag sedan att måla en massa brädor och igår var det alltså dags att få upp det i lägenheten. 4 plankar var i fulllängd, 5,4 meter långa! De gick inte upp i trapphuset så fick ta dem via balkongen. Vi bor på fjärde våningen så det var en liten bit. Våra grannar satte nog kaffet i halsen haha! Vi hade lite publik i fönstrern om jag säger så ;-) Men det gick bra! Sedan ser ni bild för bild vad som hänt. Tyvärr hade 4 st brädor slagit sig/kroknat så pass mycket så vi fick åka och shoppa lite nya. Igårkväll målade jag de nya brädorna första gången och nu tidigt i morse så målade jag för andra gången. KLART! Supernöjda :) Nu är det bara resten kvar... Å med det menar jag att tvn ska upp på väggen, tv-bänken ska skrotas etc. Som ni kanske ser så har även den öppna spisen försvunnit. Den användes inte så flitigt så just nu befinner den sig i förrådet. Fundrerar på att sälja den! Vi får se!

Nu väntar jag på att Putte ska vakna, sedan ska jag sätta igång med städningen. Det är en hel del byggdamm här hemma kan jag lova så det krävs nog lite extra med dammsugaren idag för att få det rent.

Annars blir det pappersarbete i några timmar för företagets räkning senare idag. Ska hinna städa i 2 garderober också tänkte jag.  Imorgon är det jobb igen för att sedan plocka ut 2 st semesterdagar tisdag och onsdag. Då far Anna och jag på en liten roadtrip ♥

KRAM
, ha en fortsatt härlig helg!


Kommentarer
Postat av: Erika

Fy sjutton va snyggt vännen!! Lantlig touch! Kram.

2011-07-03 @ 11:17:15
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, frågade nyss om tapeten ni har i vardagsrummet och i hallen. Var visst från colorama. Har du någon aning om vilken kollektion det var ifrån? Eller nåt annat som gör det lättare o hitta den :D STORT TACK och åter igen. Super fint hem!

2011-07-03 @ 11:37:47
Postat av: Anonym

Shit, vad fint:) Kramen

2011-07-03 @ 14:05:05
Postat av: Jill

Tack :)... Gud jag kommer verkligen inte ihåg, men har för mig att de var från boråstapeter eller eco-tapeter!!! Hade bara de 2 märkerna i hela lägenheten så du borde hitta dem :)

2011-07-03 @ 17:48:24
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Sara

ja det är inte fel det !:)



gud så snyggt det blev! :)

2011-07-03 @ 19:16:09
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: eemma

sv: amen TACK sötunge.

gud så snyggt det blev, bra jobbat:)

2011-07-04 @ 10:16:25
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: cizela

Blir det en tripp till ILVA kanske? :P Ha´de så trevligt på roadtrippen! :) Själv ska man tvätta och fixa i två dagar! kram

2011-07-04 @ 18:17:36
Postat av: Josefine

Hej!

Skitsnygg väggen blev! :) Tänkte bara fråga... Ska du slänga tv-bänken eller sälja den?

Tack för en bra blogg!

2011-07-14 @ 09:31:36
Postat av: Maria

Hur snyggt som helst!!! Skulle också så gärna vilja ha en sån där väg... men vet inte om hyresvärden vill det =/

2011-07-15 @ 08:07:26
URL: http://livinglikephia.blogspot.com
Postat av: vickan

vilken härlig blogg du har, mkt inspiration coming my way =) jag lånar en bild på den fina panelväggen.

2012-01-09 @ 01:34:23
URL: http://victoriafridsall.blogg.se/
Postat av: Martin Larsson

Hej!

Riktigt fin vägg! Lite intresserad av vad det är för dimension på virket samt vilket avstånd ni använde mellan varje planka?

2012-08-25 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback