god förmiddag



sover ni?
fan kom igen. jag var uppe med tuppen, hunnit med hur mycket som helst! samba och jag tog en långpromenad i skogen, mysigt. nu ska jag städa klart, sen gå till grannys för avlämning av hund och på hemvägen tänkte jag gå förbi ica och handla lite. sen blire dusch och jobb till kl 20. känns faktikst lite småsegt.

just det. jag lovade ju elin igår att jag skulle skriva lite om henne. hon skrev till mig igår och frågade vem mina tidigare inlägg här på bloggen handlade om. jag försökte gång på gång förklara för henne att allt inte kretsar kring henne, men lovade henne att jag skulle skriva lite om henne idag, så hon blev nöjd. jag tycker att det hela är väldigt löjligt. hur mycket hon bryr sig och att hon ens orkar lägga ner energi på mig efter hennes beteende. men sådärja, lilla gumman, nu står du nämnd i min blogg. hoppas det känns bra. du vet. i fortsättningen, om jag någonsin får för mig att skriva något om dig, så lär du förstå när det handlar om dig.

igår köpte jag ny bikini, mycket nöjd :)







bjussar på dom :)

igårkväll satt jag uppe alldeles för länge, satt och tecknade.
längesen man gjorde det..
men det känns kul att göra sina egna tatueringar..
har så många nu så vet inte vart jag ska börja.

ha en trevlig dag
puss!!!

tack anna nyberg, du är underbar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexiiiiiig jill!!!!!

HAHAHHAHA elin, vad är hon??????? NOTHING! särskilt itne i jämförelse med dig... oåå

2009-04-16 @ 18:33:52
Postat av: Anonym

Precis! När man jämför Jill med Elin, är Jill nothing.

Du satte huvudet på spiken girl!

Elin är fanfuckingtastic! Just so you know.

2009-04-20 @ 23:07:11
Postat av: jill

haha elin vågar du inte stå för vad du skriver eller?

2009-04-20 @ 23:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback