god kväll



nu sitter man här igen.. började dagen med att springa vais, samba var med och hon orkade faktiskt springa hela rundan också. sjukt störande bara med alla hundar som folk inte har kopplade, när de springer fram till samba som blir livrädd och mer eller mindre skriker. lite pli kan dom väl iaf ha på dom?

därefter åkte jag till papi, la mig och solade lite på terassen och sen blev jag sugen på att springa en runda även där.. så sprang runt hela östra lugnet, ut till pene och över kronoberg, via trädgårdstorpet och hem. det ni!!! mäkta stolt var jag. somnade sen i solstolen igen ;)

i eftermiddags har jag bara plockat här hemma, david kom på besök ett par timmar och nu sitter jag här och väntar på johanna som borde komma any minute. ska snart tillaga lite kyckling som jag kan ta med till jobbet imorgon. usch, nu väntar den tuffa veckan :( myyyycket jobb!
förjävligt att påskhelgen gått så fort, tur att man har turklandet att se framemot..

denna veckan ska jag boka tid till tatueringen
nä, nu ska jag fixa mat..see you heartbreaker.



therese, jag och halva hellepell
on your way home now honey?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback