sunday night



nu börjar jag äntligen känna mig lite piggare.
bakfyllan har liksom lagt sig.
nu har jag bara min vanliga förkylning att bearbeta...

anna, pierre och oliver har varit här ikväll.
vi fikade lite och myste. oliver matade samba med godis.
samba är ju otroligt feg,
måste försöka ändra henne.

vi hade trevligt igår på julfesten.
maten var god och vi hade trevligt nästan jämt.

det är otroligt frustrerande att få påhopp.
folk som inte tar någon som helst hänsyn utan misstror alla.
personen i fråga vet ju bäst och kan ju aldrig ha fel.
tydligen.
att man sedan inte tar upp en sådan sak under det tillfället, ja, det är ju en annan sak.
patrik fick ta skit för att han (tydligen) inte tar hand om mig.
(vad vet han ens om det?)
skrattretande.

tittade på lucian på svt ikväll.
det var fint...
men julstämningen har inte infunnit sig riktigt.
ligger efter ordentligt nu med julklapparna...
ska försöka ta tag i det denna veckan.
nästa jul vill jag ha en julgran :)




hur fin???



söta julgransdekorationer från SIA




nu är nog både diskmaskinen och tvättmaskinen färdiga.
dags att dega sig upp ur soffan...
hela dagen har spenderats här :)

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback