Julstök

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig.
Gått från att ha ogillat julen till att numera faktiskt tycka att det är rätt mysigt.
Nu ska jag slå in julklappar och baka lussekatter.
Något ska man väl tröstäta på när putte är borta? :)


Samba blev förresten glad när jag kom hem med mat till henne.
Nu ligger hon på mattan och äter ett tuggben. '
Det var något nytt ben med massor av nyttigheter i, hon gillar det :)

 


igårkväll :)

Hon är en blandras med hela 3 raser i... Nu ska vi se om jag säger rätt:
Chihuahua 50%
Griffon 25%
Dvärgpinscher 25%
Då får man en sån sötnos!!! :)






Här är jag hos uppfödaren tillsammans med Samba.
Då var hon bara en liten plutt ♥



Hemma ca 12 veckor gammal.
Hejjar på Milan på tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback