klen och matt



såhär klen var jag inte ens förra ggn jag var sjuk. känner mig helt matt. sovit bort hela dagen. fick ett litet eftermiddagsbesök (massa mys ;)) men i övrigt har det varit sömn som stått på schemat. jag har inte ens ätit. jag har tvingat i mig ett glas saft men höll på att spy på kuppen. min hals är inte vad den borde vara. det här är ju rena bantningskuren. har ett glas brevid mig där jag sitter och spottar, vill inte ens svälja mitt saliv för det gör såååå ont. febern har ökat igen. imorgon ringer jag vårdcentralen för lite antibiotika. så nu vet ni det.
samba håller på och gräver sig ner till kina eller ngt? att hon inte ger sig. jag är hungrig, sugen på soppa.. kanske gör lite sparrissopppa.. vilken fest! jag hatar att vara sjuk...



samba vågar iaf gosa med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback