sickness


lördag= jobb... i 2-3 timmar till. sen ska jag hämta samba och därefter hem och sova bort min förkylning.
äntligen börjar antibiotikan göra verka. så skönt att slippa vara vaken hela nätterna. dock att min granne hade raveparty hela natten, men lyckades somna bort från det vid ettsnåret i natt. ändå skönt att vara hemma själv, då har man något att längta efter. imorgon blir det sovmorgon och sen ut till farfar som fyller år. igår var jag hos lowe.. så fin är han! jag blir gudmor till honom i slutet av november :)
om exakt 2 veckor så befinner vi oss i nya lägenheten och håller som bäst på att förbereda allt. täcka alla golv, riva ner hela köket, slipa, spackla och måla... ska bli så kul :) sen levereras köket och innan dess så ska den nya elstationen vara på plats... så yes.. BUSY BUSY. fattar inte hur vi ska hinna men tur att det är kul iaf.. :)
jaha, då ska man jobba lite till då... see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback