ÖLAND!




HEJ!
Alltså jag har sååå mycket som jag vill blogga om och som jag ska blogga om, men jag har inte tid!!! Jag jobbar för fullt och så fort jag är hemma så åker jag iväg.. Vilket i sin tur leder till att jag aldrig är hemma och att jag väldigt sällan finns framför datorn. (bortsett från arbetstid då jag facebookar och kollar mailen.) Nu är jag dock hemma, en timme försent från jobbet! Ni anar inte hur mycket vi har att göra. Men det är ju ändå så som det ska vara! Nu ska jag packa. Ikväll drar vi till Öland! Hemma sent söndagkväll. Vi ska mysa med bästa kusinen Jenny och hennes Henke. Party blir det också... Jag laddade nyss upp med 5 fulla kassar från systemet. Mmm.. Mina fingrar är blå och svullna nu. Att jag aldrig lär mig att jag inte kan bära tunga saker. Nu babblar jag nonsens så det är bäst jag slutar. Jag är sån här när jag är trött och stressad men lycklig enda in i själen!

Så ståååå ut kära vänner. I will be back! SOOOON!!!
Pussar i massor!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, Tack för trevlig blogg.

jag har läst att du har vant ditt hår att inte tvättas. Hur kan du vänja ditt hår att inte tvättas på en hel vecka? Jag tycker att jag verklingen anstränger mig för att inte tvätta det för ofta och använder torrschampo ofta. Men jag måste ändå tvätta det varanan dag och nu på sommaren när det är varm och man svettas känns det som att jag vill/måste tvätta det varje dag.. Har du något tipps?!:)

2010-08-15 @ 11:02:44
Postat av: Anonym

Himla fint par! var rädda om varandra:)

2010-08-15 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback