SICK-LIKE-A-MF



Det sa bara POOF! och nu ligger jag här sjuk.
Okej, jag har varit krasslig i en vecka men nu har det nog banne mig slagit ut.
Huvudvärken är jobbigast, det är hardcore i skallen på mig.
Jag ska ta en lång dusch, leta ivrigt efter värktabletter (de är slut) och sedan ska jag gå och lägga mig.
Låter som ett skämt va? Jag, sova nu? Hahahahaha... Kanske framåt två? Om jag har tur?
Hoppas jag är piggare i morgon för då jag har en jättemysig lunchdate... Vill inte missa!

Kramar!  ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ofta du är sjuk eller krasslig...

Kan inte vara någon dröm att ha dig som anställd.

Nu har du väl iofs eget företag men ändå.

2010-02-22 @ 22:11:56
Postat av: Jill

Jag är inte hemma från jobbet för det. Sliter på iaf ;)

2010-02-22 @ 22:15:23
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback