Ett litet tips bara!



Nu har jag ju faktiskt ingen aning om hur många läsare jag har som bryr sig om kläder och mode. Men skitsaksamma. Jag tänker iaf visa er ett litet smart tips som gör en tröja, klänning eller what so ever lite mer trendig. Känner ni som jag, att ni har flera plagg där hemma som ni egentligen vill använda, men som känns för tråkiga? Gillar ni, som jag axeltrenden? Där axlarna ska stå i fokus och det riktigt luktar axelvaddar? Nämen bingo. Gör då som jag och köp ett gäng axelvaddar. Det är svinbilligt och kan göra vilket plagg som helst riktigt hett. Try it.




Mitt syskrin åkte fram. Litet och behändligt. Jojomän.



Och här ser ni ett av alla resultat. Min gamla randiga tröja fick sig ett
välbehövligt lyft. How nice?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit nice, bra tips!!!!!!!!!

2010-01-27 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback