Fredagsmys i soffan! :)





The blogging pose...


Hej på er! Förlåt för dålig bloggning idag men datorerna på jobbet har strulat och funkat sisådär. Internet var så segt så det kändes som man satt på ett gammalt modem. Gav upp ganska snabbt när jag upptäckte det.

Men heeyhey heeey, nu är jag tillbaka igen! Hemma med andra ord :) Sköööönt med helg! Finally! Hoppas ni haft en underbar fredag so far.

Det som händer nu är att jag ska ta tag i matlagningen. Ikväll blir det klyftpotatis, kyckling i ugn, sallad och tzatziki. Underbart gott och väldigt längesen vi åt det. När jag skjutsat i de båda sakerna i ugnen ska jag ringa min fina vän som bor sisådär 25 mil nordväst. Yes, i Göteborg.

Jag återkommer helt enkelt!
Ha de heeeeeeelt underbart nu tjejer och njut av helgen!
Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback