Här kommer svaren... :)



Hur mycket kostar GHD tången?Salong Gränslös hemsida kostar den 1899:- … helt klart en investering.

Var Dödsängeln bra? Ja, den var bra. De senaste 3 Wallander filmerna har varit över förväntan.
Varför har du skinnsoffan till försäljning?
Det var ett misstag av mig. Snabb läsning och stress gjorde att jag trodde det var den nya modellen. Den jag råkade köpa finns inte att köpa på IKEA längre. Så det var ett felköp tyvärr. Synd att vi inte har plats för den här hemma, för den är faktiskt otroligt fin.

Berätta mer om dig och din pojkvän! Hur träffades ni? Vi träffades en sommar för två år sedan allra första gången. Då hade vi förhållanden på andra håll så det var förbjudet. Efter det hördes vi en gång på facebook och lite på msn. Därefter var det dött i ett par månader tills jag fick ett sms av honom där han undra om jag ville klippa honom. Det blev aldrig någon klippning eftersom jag förstod att det inte var någon klippning han var ute efter. Istället ledde det till en hel del messande. Höll kontakt via sms senare delen av hösten- 08. Vi träffades ute en gång strax innan jul och sedan åkte han iväg för att fira jul. När han kom tillbaka till Växjö så träffades vi hela tiden och sedan dess har det varit vi.  Vad pluggar han? Han läser till elektroingengör. Hur gammal är han? Vi är födda samma år, han är dock 4 månader äldre.

Vad kostar det att klippa o färga sig hos dig? Från 1095kr.

Sovrumstapeten, vet du vilket nr den har och vad den kostar? Jag trodde den var från ECO men när jag kollade upp det insåg jag att jag hade fel. Den kommer från Boråstapeter och inget annat. Det är en EasyUp tapet från kollektionen Etage. Nr 2802. Minns inte vad den kostar men efter lite sökningar på nätet så ligger den mellan 209-269kr/rullen.
Kan du inte visa fler av dina tatueringar? Absolut, det kommer.

Vad tycker du om löshår? Eftersom jag jobbar med extensions så tycker jag att det är bra i den mån det fortfarande ser naturligt ut.

Du som frisör, "ser du ner" på folk som inte klipper o färgar håret oftare än en gång i halvåret? Nej, jag ser inte ner på någon som kommer in och vill klippa sig hos mig. Man sköter sitt hår efter sina egna tillgångar. Vill man att sitt hår ska se fantastiskt ut så krävs det både tid och jobb med det. Är man inte sådan som person så är man inte. Det finns inte någon som kan vakna upp och håret ser perfekt ut.

Vad tycker du om tresemme och syoss? Jag har såklart inte testat ngt utav det. Jag kan inte använda produkter som finns i vanliga matvarubutiker. Det beror på att jag vet för mkt om dem och jag kommer snart att lägga upp mer info om just det.

Vart har du köpt linnet du hade på dagens detail? (zebra) Det är köpt i Köpenhamn på Deres.


Wow! Kul med lite gensvar... (Även om det var fattigt med kommentarer i jämförelse med hur många som läser...)
Nu har jag fått mycket tips och inspiration ifrån er. Kul att ni vill se mer av mig och att ni gillar mitt vardagliga liv.
Jag kommer fortsätta att blogga i samma anda som tidigare. Jag kommer lägga upp dagens details och även dagens outfit eftersom det efterfrågats. Dock är det inget som jag kommer lägga upp varje dag men om det är något ni gillar så fortsätter jag med det. Vi får helt enkelt se hur det går. Några av er som klagat på för många inlägg och jag ska försöka att bromsa in lite vad det gäller det. 
Framöver kommer ni även att få se en renovering av min bloggdesign. Ny header bl.a. Jag ska fortsätta att visa bilder från vårt hem och låta er kära läsare få veta mina tankar kring allt mellan himmel och jord.
Jag kommer att fortsätta med hårtipsen och ni får gärna fråga mig vad ni vill ang. hår så tar jag upp det i ett inlägg. Bra va? 

Nu ska jag duscha! På återseende gulliga ni!
Kram  ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

ni e väldigt fina ihop!

2010-01-25 @ 20:41:35
Postat av: Anonym

mer av er lääääääägenhet!!!!!!!!

2010-01-25 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback