Sol!


Solen lyser, himeln är blå.. Underbart januariväder. Det känns lyxigt att vara ledig 2 dagar till. Sen är det ju himla bra att det är röd dag på onsdag också så man får en dag till ledigt. YES.
Så.
Jag är lite off idag, liksom igår. Jag tror att John Blund har gått in i mig och tagit över min kropp för jag vill inget annat än att sova. Det kan även bero på att min hudsjukdom (jag väljer att säga så eftersom det är privat) har börjat blossa upp igen och jag har verkligen inte någon som helst lust att visa mig utomhus. Jag slutade med min medicinering för 9 månader sen och de senaste 3 månaderna har varit ett rent helvete. Ska ringa hudläkaren på måndag för jag kan inte ha det såhär.
Men eftersom jag har en söt hund som så gärna vill ut och gå så ska jag ge mig ut en stund i solen.
Satt även och tittade på Stadiums sida och såg att den jackan jag letat efter finns på Samarkand. Så möööjligtvis vågar jag mig upp dit för att se om det är sant. Behöver ju faktiskt en ny vinterjacka.
Och så har jag ju lovat att visa köket igen... en liten köksspecial, så ska väl ge mig på att fota lite där också innan solen försvinner.
Ikväll ska vi ut och äta, ev blir det bio efteråt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback