UPDATE


Hej pa er!
Sitter vid receptionens dator. Den ar kass och det finns inte mojlighet till att uppdatera med bilder. Tyvarr. Desto fler bilder nar vi kommer hem.
Verkar inte som det gar nagon nod pa er heller iofs. Ni har ju stralande kanonvader har jag hort. Underbart!!

Vi kopplar av har nere genom att ta oss till olika strander. Det ar valdigt vackert har, och valdigt varmt. Igar hade vi 51 grader mitt pa dagen. Da kan man inte ligga i solen utan man far antingen ligga i plurran eller under parasollet. Men vi njuter, och klagar inte en sekund!!! Det ar ca 30 grader i det vackra turkosa havet. Underbart.

Sitter och vantar in Patrik som ar pa gymmet. Jag kan inte trana i dag for jag har fatt skoskav, blasor som ar ca 5x5 cm stora pa halarna. Inte sa skont.
Snart vantar iaf en god frukost!

Ha de sa gott och ta hand om er!
Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

det låter sjukt härligt! :)

2010-07-06 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback