NEW WEEK


Tisdag idag och ny arbetsvecka för mig. Denna veckan kör jag på till o med lördag med jobb och det är verkligen fullt upp! Jag satt med företaget igår och insåg att det fanns en hel del arbete kvar där också. Ska ta itu med lite av det redan idag. Hoppas jag kan få min F-skatt typ idag så jag kan fixa det sista nu i veckan. Mycket att tänka på, men jag gillar det :)

Idag blev det ingen morgonpromenad, och det är första gången på nästan 3 veckor. Det beror på att det känns som någon kört över mig med en ångvält. Huvudet bankar och jag är snorig och förkyld. Passade därför på att få en timmes mer sömn. Får ladda inför afropowern som jag ska på ikväll istället.

Ska kila till jobbet nu, vi hörs later on.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske inte e så sjuk om man kan träna :)

2010-03-23 @ 08:48:53
Postat av: Jill

är ofta krasslig på morgonen eftersom det drar från vårt fönster! ofta går det över under dagen :)

2010-03-23 @ 09:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback