SOME ANSWERS


Vart bor ni någonstans? Vi bor i centrala Växjö. Hur länge har ni varit tillsammans? Vi började ses i nov-08. När vi blev tillsammans vet jag inte riktigt..Vad gör du helst en lördagkväll? Antingen en gedigen tjejfest eller hemmamys. Hur håller du dig i form? Jag springer ett par ggr i veckan, simmar och gymmar. Hej, jag har väldigt glatt och tunt hår, jag vill ha volym och inte lika glatt, tips? Jag tycker att du ska testa ett texturspray. Exempelvis det här! Det sprayas i när håret är halvfuktigt intill botten för att skapa volym. Vill man kan man även ha i lite i längderna som gör att du får en strävare känsla å hela håret. Hur mycket köpte ni er lägenhet för? Jag köpte den för en bra bit över miljonen, dock under 1,5 mille. Vad kostade renoveringen?? Renoveringen slutade på ca 110 000 kr. Då är inte de nya möblerna inräknade. Tips på bra schampoo balsam och inpackning för färgat hår? Det beror helt på utgångsläget. Svårt att hitta en produkt som passar alla. Alla är ju olika. Men för att nämna något så tycker jag att Lanza's serie är bra och prisvärd. Alla produkter där är färgbevarande. Vill man ha något som är bättre, lyxigare och därmed lite dyrare så är ju Alterna ett hett alternativ. När ska vi får svar? Sorrrrry :) Fullt up! Men nu så :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Recept?

2010-03-04 @ 18:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback