I DON'T GET IT




FAN vad snygg hon är. Den där Robyn alltså.. Hon knäcker alla!

Vet ni? Det blev ingen tatuering och det blev heller ingen målning. Tatueringen som Patrik ville göra måste ritas om eftersom den inte passade. Jag åkte o klippte farmor men jag orkade verkligen inte dra igång med målandet. Dessutom insåg jag att jag skulle bli klar strax efter 18 och jag ska träffa tjejerna vid 19 så då skulle jag inte hinna duscha osv. Måste man ju efter målning. Så nepp, det får helt enkelt bli målning imorgon!

Fy bubblan vad jag är trött. Samba väckte mig 2 gånger i natt, hon var dålig i magen. Halv två och halv fem. Vid halv fem så kunde jag inte somna om, så jag har varit vaken sedan dess. Ska ta mig en tupplur nu så att jag inte är alldeles för osocial ikväll. Försöka att inte ha tankarna på annat håll...

Näe hörrni.. Vi hörs sen. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hon e så grym!

2010-10-23 @ 17:56:49
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: eemma

håller med, robyn är grym.

2010-10-23 @ 18:08:05
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: elena

stämmer in..hon är helt fucking grym:)

2010-10-23 @ 20:36:30
Postat av: esmeralda

haha du är söt! Klart att du hittar den. Tror den har varit på h&m ett tag. Har tittat och pillat på den och tänkt. "nej" Men sen så provade jag den och var verkligen tvungen att ha den! :)



Och jaaaa, robin är snygg!!!

2010-10-24 @ 03:37:39
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback