SOON HONEY, SOON




Jag har en ny tatuering på gång och det är just denna bilden som inspirerar mig. Det är min ena överarm som ska få sitt. Visst är bilden vacker?


PAUS.
Precis tagit en liten break i all städning och rensning. Ätit lunch, varit ute med Samba. Men nu ska det fortsättas här hemma. Jag har gjort hälften av garderoberna. Jag har än så länge rensat ut 4 st svarta sopsäckar med saker. Varav 1 sopsäck bara är skor.

Ska köra rensning nu en dag i veckan framöver. Jag har 2 st byråer som skall rensas och även ett linneskåp.

Tänk att det kan vara så skönt och befriande att slänga saker!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag brukar rensa en gång i månaden iaf, så skönt när det blir mer luft i garderoberna ! :)

2010-10-03 @ 13:51:11
Postat av: Wiwi

maori-tattoo??

spännande!

2010-10-04 @ 11:43:42
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback