MORGONRUTINER




Soooooooool denna morgon :) Fantastiskt! Ser ni sjön? Haha, det är för dimmigt :)





Drömhus från sidan samt barn som är på väg till skolan.



Drömhus framifrån :) Jag vill ha!!!! Ge miiiiiiiiig! :)


Halloj!

Hade ni det lika kallt som jag i morse? När jag steg utanför dörren idag så var det endast 3 grader ute. Burrrrrr!!! Är det så här det ska vara nu framöver? Men det var iaf en härlig morgonpromenad med strålande sol. Dock väldigt dimmigt på sina håll.

Nu sitter jag här, hemkommen efter att jag lämnat av Samba. Ska snart göra mig i ordning och sen gå till jobbet. Jobbar en "normal" tid idag, 10-18. Det är inte ofta det händer. Idag blir det även en lunchpromenad med Anna! Som alla andra onsdagar :)

Ovan ser ni bilder på mitt drömhus. Det finns på öster här i Växjö. Innan var det mossgrönt men nu har de målat om det till vitt... Me like :) Ett sånt hus skulle man ha!

Nähe. Lite smink i fejjan och sen bär det av.
Tschüss!


Kommentarer
Postat av: P

oj så fint det huset var, hade kunant ge mycket för att få se bilder inifrån!

2010-09-22 @ 09:51:17
URL: http://ihpm.blogg.se/
Postat av: Jill

Jaa, det huset skulle man minsann vilja titta in i. När man går förbi på kvällen och det är mörkt ute så får man sig en liiiiten inblick iaf ;) superfint!!!!

2010-09-22 @ 11:57:56
Postat av: Anonym

härlig runda! är den lång?

2010-09-22 @ 12:57:16
Postat av: Jill

Nej den är inte speciellt lång. Det beror på hur snabbt jag går och om jag tar omvägar som jag gör ibland :) Men går jag närmsta vägen fram och tillbaka så tar det 40 min i normal takt.

2010-09-22 @ 14:58:38
Postat av: Esmeralda

men åh, huset! Tusan vad jag känner igen det. Ligger det i Växjö? ser ut som ett hus som finns där. kram

2010-09-22 @ 21:16:08
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback