GRATTIS ÄLSKLING




Idag fyller Patrik 25 år! Grattis, Grattis, Grattis min favorit ♥

Anledningen till att vi var i Göteborg i helgen och gottade oss var ju att P fick det av mig i alla ♥ dag present. Väl där uppe så överraskade jag honom med 25årspresenten :)... Jag har fixat en stockholmstrip i juni. Vi ska upp i ett par dagar, och kolla på Em-kvalet mellan Sverige-Finland på Råsunda. Vi kommer även vara turister i Sthm, se sånt som man ska se. Har gjort det i nästan alla europeiska huvudstäder men inte Sthlm, så tänkte att det kunde vara lite kul :)... Så det blev hans present, inkl tåg, hotell, turistkort och biljetter till fotbollsmatchen. Riktigt bra present, tycker både han och jag :)

Patrik står i duschen och sjunger för tillfället ;-) och jag har en världslång to-do-list dagen till ära. Bäst att sätta igång!... Förresten, så är min förkylning tillbaka igen. Ska bojkotta den och påbörja uppackningen. Ska fota lite och visa er vad som hamnade i shoppingkassen under helgen.

Ses senare. Kramar ♥



(En ordentligt gammal bild på oss, men min dator har pajjat så alla bilder är GONE...)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilka fina bilder på er! :) Och vilka fina presenter han fått. :)

2011-03-28 @ 10:02:09
URL: http://aniit.blogg.se/
Postat av: Sara

ja det var mycket trevligt i lördags, så lite trötter var jag allt igår ;)



grattis till han, och gud vilken härlig present han fått! :) Hoppas du får en bra start på veckan sötnos! :)

2011-03-28 @ 11:32:19
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

oh mys !

grattis grattis till han :) å va go du är som fixar och har dig. KRAM

2011-03-28 @ 11:44:05
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh vad söta ni är!!!

Du får hälsa grattis :)

2011-03-28 @ 12:00:01
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

oh congrats :D himla fina bilder på er iaf även om de är gamla!

2011-03-28 @ 22:33:00
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback