fräschaste inlägget ever is coming up! VARNING för vidriga bilder!!!

weell hello you guys.
it's saturday, what a feeling.
för vissa.
men inte för mig.
jag känner mig helt drogad och knäpp.
eftersom jag är knäpp så bjuder jag på lite ögonbilder till.
hoppas de är till belåtenhet.





här är det som värst.





morgonen därpå är det betydligt bättre.

tack gode gud för medicinen.

sen är det ju så att Inga inte har varit på besök på länge.
Inga, när fan kommer du och tar hand om disken?





givetvis hade jag kläder på mig även denna dag.




till detta hade jag den snyggaste accessoaren; ögat!!
funderade även en kort sekund på om jag skulle ha ögonlapp.
men beslöt i sista stund att "less is more".

in på jobbet klev världens goaste kunder in,
de skulle önska mig en god jul
och gav mig därför en vacker blomma.



Kommentarer
Postat av: anna

men vännen vad har du gjort med ditt öga? =/ det ser ut att göra ajaj!

2008-12-22 @ 15:48:31
URL: http://newhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback