eleven.se

har jobbat hela dagen, 9-18. Åt världens godaste kycklingsallad på lunchen och gick ut o promenixade restrerande 45 min. så nöjd med mig själv. fick mitt paket från eleven.se idag. beställde sent i torsdagskväll och redan här. snabb leverans! fick en lite extra påse med prover på lite olika fuktcremer.
hämtade även mitt nya pass. fy fan. dom trodde inte att det var jag på mitt förra pass... vad ska folk tro nu? herregud ser ut som en mördare av värsta slag. hatblicken on. well well. tur att det inte är alltför många man behöver visa det för. hann in en sväng på gt också. nya shorts och ett svart fodral liknande american apparel.
sitter här med en påse dragé egg.. mums.

nähe. dags att göra något vettigt utav dagen. frågan är vad... den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback