tisdag

åhhhh!!!!!! jag är så arg!!!! vet inte om jag ska skratta eller gråta. jävla biljävel. min nya bil blev för en vecka sen helt sönderrepad medans jag var och handlade. sånt händer bara mig. nu när jag vart iväg o skulle köra hem så dör stereon! jävla skitbil! skulle aldrig bytt bil. skrattretande. och jag som ska till göteborg i helgen. utan musik? no way... ska ta den till verkstan imon och se om det är nån sladd eller liknande som hoppat ur. hoppas att det löser sig!

jaha.. annars då? jobbat idag. segt och ganska lugnt. varit och tränat hemma i jonnas fina förråd.. haha.. asbra ju. kommer förmodligen inte kunna gå imon. och så har jag hunnit laga mat som jag kan ha med mig till jobbet resten av veckan... duschen som väntar strax.

på lunchen så hann jag shoppa lite också. som vanligt. ovanligt om jag kommer hem tomhänt! händer väldigt väldigt sällan. det bidde iaf ett par finfina skor och ett par slappebyxor. får försöka hålla i pengarna nu..
som sagt gbg i helgen, då bränner jag nog lite pengar och sen står det ju miljoner andra saker på inköpslistan.
vill verkligen, verkligen, verkligen ha en bärbar dator. det blir nästa stora investering ;)

nu. dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback