allrighty.. here we go.

allt som vi missat de senaste dagarna ska jag rapportera om nu.
vi börjar på måndag. hatar måndagar. måndagar är tråkiga och betyder ofta en massa skitgöra.



sen blev det tisdag. då arbetade jag som bara den värsta gör iklädd det här



sen blev det onsdag. som det fortfarande är och dagen till ära har jag på mig det här





nu är det dags för kvällspromenad med Samba
sedan blire ett varmt bad.
så jag bränner mig lite härligt sisådär
och sen blir det mys i sängen innan det är dags för sömn.

jag har så mycket tankar och funderingar runt min blogg
och på vilka sätt som jag skulle vilja göra den bättre
men som läget är nu har jag inte ens photoshop,
så håll till godo...
time changes everything

och p.s. jag har förlovat mig.
isn't it lovely?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback