new piece of shit

sitter här och lyssnar på beyonces nya album. kan inte säga vad jag tycker än men det känns ganska mjukt och lätt om vi säger så. lip-sills-låtar liksom. samba stackarn kommer ju inte ut på promenader nu när jag är sjuk så jag släppte ut henne i trapphuset med grannhunden Hugo så de fick rusa av sig. nu ligger hon halvdöd på mattan. godingen.

i natt har jag inte sovit så mycket. varför hjälper inte ipren, alvedon osv?? 
febern dödar mig




galet vad snyggt det är med övermånga halsband
säger bara
givenchy


well, eftersom jag inte hade ngt att göra i natt så fixade och trixade jag lite med mitt hår. galen är jag. så nu har jag klippt en jättefet konstig lugg. mer än halva mitt hår är lugg känns det som. men jag gillare. det gör jag!
vänta ni bara tills jag vågar slänga upp en bild
jag tänker inte göra det idag, inte imorgon men kanske på fredag
om jag känner mig bättre då
nu är jag så blek och sjuk i ögonen så jag skulle nog skrämma er alla av stolen tror jag
men det kanske skulle uppskattas det också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback