hejhopp

hola...
fan vilket depp inlägg innan. nu ska vi vara positiva som jag alltid är. hård i ytan snäll inuti. jaja whatever.
jag har en cp hund som ligger och jämrar sig i soffan och skäller och gnäller om vartannat. hon är precis nyvaken och då är hon lite konstig och rolig. hon är väldigt duktig på att busa med sig själv och jag ser hellre på henne än på Bonde söker fru. (borde kanske även heta bonde söker man)
jag har sovmorgon imorgon och jag är så jäkla trött så jag tror nog att jag ska städa undan alla godispapper och sen tacka för idag genom att besöka sängen ett par timmar.
jag har faktiskt lagat mat i dag. iklädd mina nya skor. i looooove them..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback