kommande helgen...

imorgon är det äntligen fredag igen och jag har min lediga helg som väntar.
morgondagens kväll kommer nog spenderas med I och en öl eller två. Även min vän E ska jag försöka hinna träffa. men innan dessa roliga bravader så har jag en arbetsdag att fullfölja. unfortunately.
lördagen kommer tillbringas hemma, packa lite coch förbereda lite här hemma. på kvällen har jag lovat, till mitt förtret, att jag ska passa hela ligan, det vill säga, ett par stycken hundar. jippie. LIVAT vare här. därefter har jag tänkt dra förbi A, som har 20års- och inflyttningsfest. Där blire, tro det eller ej, en nykter tillställning för mig eftersom jag på söndag kör till Göteborg tidigt som attan. I gbg väntar världens bästa P på mig och vi + A ska dra en sväng på avenyn för att sedan end up på nån schysst restaurang med lite vin. Dagen därpå, alltså måndag, ska A och jag på jobb. Kurs. Lite nytt inom modevärlden. inom hårvärlden. för det är där vi är som bäst. I DITT HÅR! Sen bär det av hemmåt. Väl hemma ska jag hämta min sessa och sen ska vi hem och nana. Tisdag är jag ledig och sen väntar jobb en hel vecka, inklusive lördag, för att då få ett väldigt kärt besök. ME IS LONGING!!!!!! (can't help it...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback