min goding

har legat och myst med samba hela morgonen. sjuklingen. hon var på sjukhuset igår för hon har haft hög feber och urinvägsinfektion, så hon fick ett massa sprutor och antibiotika. stackarn. så i morse var hon mindre glad på mig efter jag tryckt i henne 3 tabletter. fick kämpa för den jäkeln har ju tydligen lätt för att hitta dessa piller även halvvägs nere i halsen och så kräks hon upp dom. fan, men efter 10 minuter så var saken biff. därefter fick jag en och annan blängning. tack jag älskar dig också.

jonna åkte hem vid halvtvå tiden och sen hade jag lite svårigheter med att somna. konstigt att man sover som skönast när klockan ringer.

nu sitter jag på jobbet, väntar på kund. ska sen springa iväg till dinsko. lämna tillbaka ett par snyggingar och sen ska jag till systemet innan dom stänger. det vankas ju fest. eller nåt? har faktiskt ingen aning om vad som händer ikväll but i guess that time will tell.

erik kom hem nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback