yo

NU är jag hemma efter en helg i gbg. herregud vad mysigt vi har haft det. i söndags droppade vi först I sen åkte vi in till Nordstan och mötte upp P för en lunch.Käkade på Sense. Deras ceasarsallad var fan den finaste jag käkat. MUMMA för magen! Sen var det shopping som stod på schemat.. uj uj uj vad trevligt :) därefter åkte vi till hotellet, checkade in, gjorde oss i ordning och sen bar det av till Liseberg. Säsongsavslutning var det där vilket innebar nåt så GRYMT mycket folk. Mötte upp min barndomsvän C och tittade på alla fina fyrverkerier. Det var så mysigt. Sen åkte vi allihopa in till Järntorget, hade tänkt käka på nånt ställe som givetvis redan stängt, klockan var 22. Så det blev Bishops till slut. och FY FAN vad GOTT det var! det var nog den godaste maten jag ätit på evigheter.  Satt där och minglade lite med vår väldigt härliga tjej vid grannbordet, HAHAHA. hon var så full och knäpp i huvudet. hon skrek på mig och ville att jag skulle sätta mig och äta vid hennes bord istället, hahaha. Jag blev rädd som fan. Såklart...
Tog spåret hem till hotellet, som också var enormt fint, och däckade stenhårt. Upp tidigt i morse. Hotellfrukost Heeey Heeeeeeeey HEEEEEEEEEEEEEEEEY lovely. Packade sen bilen full av alla shoppingkassar och packning. Begav oss mot kursen, men haha hamnade Gaaaaanska fel om man säger så. Jag som hade stenkoll på läget? not hahaha. jaja, helt plötsligt var klockan för mycket och vi tog en taxi som tog oss till kursadressen. Kursen var superbra, känns himla kul att nu kunna hela 3 olika tillvägagångs sätt för att få extensions i sitt hår. Antingen genom vax, tejp eller det som vi idag lärde oss, microringar. Detta moment med microringar har funnits länge men inte just denna som vi lärde oss idag. Totally new.  Och det känns faktiskt som ett bra sätt också. men jag tror nog att jag kommer fortsätta älska tejpen ändå. Så kom till oss för att sätta i lite hår nu. Få det längre, göra det tjockare eller bara göra nån detalj :)
Nu är det sängen som gäller, och därmed BASTA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback