INSPIRATIOOOON

underbart!
Jag fullkomligt älskar att vara Jag idag.. har en sån där sjukt bra dag när det känns som att inget kan gå fel. lovely.
har beställt massor av nya skor. ja jag är svag för skor. jag började igår att måla en tavla, som ska få pryda en av mina väggar, och ska nu snart fortsätta. har världens inspiration så jag antar att det är bra. Var nöjd med den igår och trodde at jag var klar. men icke. en liten detalj till skulle nog göra susen.

fick hem mina wonderfula sinnyleggings från american apparel idag och ett paket från hm med diverse olika saker. äntligen.

imorgon så viskas det om att monki öppnar sin butik i växjö. också ett finally på den. grymt bra eftersom jag inte börjar förrän vid 12 imorgon, så kan jag vara där när de öppnar och plocka godbitarna.

just nu ser det ut som ett helvete här.. kan nån ge mig en klackspark i rumpan så jag nångång detta kvartal tar hand om städningen? den har... uteblivit de senaste. skärpning på den!

laddade hem nya oth innan också.. så det blir nice onsdagsunderhållning idag.

jag som brukar vara deppig när hösten kommer.. vad hände? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback