Ny månad, nya tag

Hejsan hoppsan lillebror. Nu ska jag försöka ta tag i min blogg igen. Det är ju ett evigt tjatande att höra att alla tycker att jag ska blogga. So here I go. Får se hur länge det håller denna gången.


I vilket fall. Det är måndag idag. Jag har varit ledig. Steg upp tidigt för att tvätta och fixa en massa saker. Sovit cirkus 4 timmar inatt. Tittade på P.S I Love You igår och lipade hela filmen ungefär. Det syns i ögonen idag.
 Det råder Kaos i min lägenhet. Ny garderob har min far byggt ihop idag. Det räcker ju inte med en klädkammare! Så en stor garderob inhandlades på Ikea igår. Nu är den halvklar. Har slängt ut skrivbordet och snart åker tv-bänk och soffbord ut också. Ibland behöver man nya saker, trots att det bara är ett par månader sen jag bytte allt. Well well... Nåt måste man ju lägga pengarna på :) Visar för och efter bilder sen när allt är klart.
Ska bli så skönt att få ordning på alla kläder.

Shopaholic som man är så har jag köpt 6 nya par skor i veckan också. När jag ska ha tid att gå in dem och använda dem det vet jag inte. Men de är fina att se på! Kan slänga upp bilder på dom också. För det vill ni ju ha... eller?

bla bla bla.. jag är bra på att tjata.. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback