good morning chicks and dicks

jag har drömt så läskigt inatt. allt var så, så, SÅ bra i drömmen, verkligt, och så vaknar man upp och inser att det bara var en dröm... började gråta! hoppas att det blir så... i övrigt så vaknade jag vid sjutiden, då kom morfar och hämta samba, så hon får lite motion den lille rackaren. idag är det mulet ute, då är det lite lättare att ligga hemma och vara sjuk. liten del av ångesten försvinner. önskar bara att jag hade orken att gå och jobba, orken att få saker och ting gjorda. har egentligen en massa telefonsamtal som bör ringas, men det orkar jag bara inte. febern har lagt sig ännu mer idag. men halsen är ju tjockare än en falukorv. men det ska det snart bli andra bullar av :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback