goodmorning bitches



uhh!! jag har vaknat på ett strålande humör! se upp för mig idag.
gick upp strax innan sju och gick o lämnade sambucccchhh... sen vandrade jag hem och sen till jobbet. jobbar bara till sex idag, sen ska jag träffa annnnersch och kanske johannasurs.. vi ska vandra! äventyr! :)

på tal om äventyr så har jag haft ett jävla äventyr i natt.
vad hände där?
knappt jag vågar berätta..
men jag drömde att det var snökaos ute
 (antagligen för jag hörde sopmaskinerna köra utanför vid halv fem i morse)
jag går av någon mysko anledning ner till förrådet
sätter på mig snowboarddojjorna och går ut med samba
VAD FAN???
hahaha... jag vaknade nånstans där ute och började asgarva
och imorse när jag vaknade vågade jag inte tro på att jag gjort det
men i hallen stod dom.. dojjorna.. haha herregud!!!

nog om det. nu ska jag jobba! HÅRT!



haha, minns ni detta?
wiggsystrarna o jag..

see you crackers :)

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha du är så jävla sjuk!!

2009-04-14 @ 10:30:47
Postat av: Anonym

finns ingen annan än du som kan göra en sån sak.. och det är inte ens förvånande!! förvirrade människa ;) hahaha

2009-04-14 @ 14:42:51
Postat av: Anonym

Gå och lägg dig!

2009-04-14 @ 15:44:24
Postat av: jill

ni är bara avundsjuka på mina nattliga äventyr ;)

och daniel (?) KAMMA DIG!!!

2009-04-14 @ 16:47:42
Postat av: Anonym

Tyst med dig!

2009-04-14 @ 19:39:07
Postat av: Anonym

Vänd dig om!

=)

2009-04-14 @ 19:40:02
Postat av: Anonym

haha ANNASUUUUURRRSSS :) haha

2009-04-14 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback