goood morning



gårdagen bara försvann. vi sov till halv tolv, var uppe nån timme sen somnade vi om igen till tre.. sen gottade vi oss i hot wok mat, underbart när man är bakis.. sen ner en sväng till växjösjön, för ngn hade ju kaffeabbe :)
ilördags var vi först hos anna och sen bar det av till kampastigen. hemskt kallt ute var det, trodde jag skulle förfrysa! jättetrevligt och en lyckad utgång också!!

nu har jag varit och lämnat tutteluu hos grannys, ska snart klä på mig och gå och jobba till kl 18.
sen blir det nog en intervallrunda vid vais.. eller vad sägs annersch?? :)





HAHAHA! jag och ellen...
ja, jag är liten och hon är otroligt lång.. eller ngt? :) hahaha



sambusch och pierre är in looooove



annersch och lilljill
lagom nyktra och goa :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

hahah jillsan, vilken jätte jag är ghaaa ! =)

2009-04-23 @ 10:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback