i'm back



även om du inte vill det :)
haha

fredagen var rolig hemma hos anna o pirre. det blev lite Wii spelande,
 men jag var jävligt kass på det faktiskt,
 satt och drack de nya sommarciderna,
MMM, så jäääävla fina var dom.
 tyvärr var det fler än vi som upptäckt det
och när vi åkte land o rike (växjös 2 system) runt för att köpa fler så var de slut.
attans!

lördagen började med en runda i vais för mig o anna,
sen åkte vi till mam o pap och solade fläsket lite.
 sen åkte vi till rydaholm för att se på fotboll.
 jävla tur för dom att dom vann
annars hade jag aldrig utsatt mig för det igen
SVINKALLT var det. blåste som fan.
sen åkte vi hem, jag fick nippran och var sönderstressad ett tag,
 men sen lugnade jag ner mig en aning.
förfest hos mig sen ner till loft. kvällen slutade bra! :)

i söndags så solade vi oss på min baksida,
somnade till i solstolen ett par gånger.
 mötte upp john o jonna och lånade 3 filmer.
betade av 2 st igår (RED och yes mam) båda var faktiskt bra.
den första var hemsk.. se den.
sov väl bort typ hela dagen igår.
idag vaknade vi sent, för typ 40 min sen.
nu ska jag pay off alla räkningar och sen blire träning och städning.
ska även möta upp anna på stan för lite växling av pengar..
snart bär det ju av till varmare breddisar! :) wonderful.

för övrigt så är jag inne på min jobbiga vecka.
 tur för mig att det är röd dag på fredag iaf. 
så jobbar bara 3 ½ dag.
men det suger hästkuk ändå, för jag har så jobbiga tider.

min doggidog står nu och typ skriker vid dörren.
jag har mer eller mindre ignorerat henne hela morgonen,
men nu tror jag fan att hon snart kissar inne
om jag inte går ut med henne.
 livet är hårt ibland.
stackars samba.




gaytalk? :)
hahaha



och vi fortsätter givetvis
att driva om min längd.
ja jag är kort
men david är fan 194!!!!!!!!!!
haha

see you later


Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha fy fan alltså :)

2009-04-27 @ 13:57:08
URL: http://newhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback