intressant



sorry, but i just have to do this.
elin,  har skrivit ett litet inlägg i sin blogg.
jag tyckte att det var så himla (!) bra skrivet så jag publicerar det gärna här också.

----------------------------------------------------------------------

Nu ser jag i klara färger!

Skrivet av Elin 20 april 2009, klockan 23:20

Endel människor är helt enkelt lägre och sämre stående än andra.
Så är det!

Vissa har en lägre intelligensnivå

vissa är lite missbildade

vissa är lite suicida också

Vissa klarar man sig så himla bra utan.

Vissa är helt underbara.

Nu äntligen är det så skönt i mitt liv att jag inser vilka vänner som är riktiga vänner!
Ni vet vilka ni är och ni ska veta att ni betyder mycket för mig!

Skönt att det visar sig snabbt!

Skönt att man inte är mer invloverad i personerna utan att man bara kan radera dom utan minsta tvivel och pusta ut. Skönt att det går så lätt att radera människor ur sitt liv! En enkel knapptryckning sen är ni borta, Lovely!

Man slutar ALDRIG förvåna sig! Glöm aldrig det!

Bra citat från CH! ;)´

----------------------------------------------------------------

du kanske skulle gå och spy lite? ;)
haha




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha du är sjuk jill =)

2009-04-21 @ 12:11:44
Postat av: Anonym

hahahhahah jag dööööööör

2009-04-21 @ 13:32:34
Postat av: Anonym

fan va ugly hon är alltså

2009-04-21 @ 15:56:00
Postat av: Sara

Tycker din blogg är lite smårolig ibland, men detta var ju bara för lågt. Nåt annat måste du väl ha att skriva om? Synd, du sjönk i mina ögon nu.

2009-04-21 @ 22:39:33
Postat av: Anonym

jovisst finns det massa annat man kan skriva om. men man skriver om det som ligger en närmast till hands. eftersom hon väljer att göra det hon gjort så får hon nu stå sitt kast. hon kan behöva få smaka på sin egna medicin, efter allt hon gjort.

2009-04-21 @ 22:51:48
Postat av: ...

???. rolig inlägg..brist på annat??

2009-04-22 @ 12:00:39
Postat av: Anonym

hahahaha jag tycker detta inlägget är klockrent, Elin du undrar ju hela tiden vem det är jill skriver om i sin blogg, nu har du fått svar, och gilla eller gilla inte, det är bara sanning. Jill har för den delen citerat ditt eget inlägg elin, och isåfall har du ju probelm med vad du själv skriver ??

Och snälla, skriv ditt namn på dina kommentarer istället, för vi vet ju att det är du för du har ju inga andra vänner.

2009-04-22 @ 17:00:35
Postat av: Gustaf

Snacka om att kasta sten i glashus. Vet inte vad ni bråkar om, men tjejen på bilden är ju dubbelt så söt som blogginnehavaren själv, som mest ser förkrympt ut. Som en lång dvärg ungefär.

2009-04-22 @ 20:41:43
Postat av: Anonym

haha hellre kort och söt än lång och ful! där satt den ;)

2009-04-22 @ 23:29:25
Postat av: =)

haha det roligaste är att det verkligen är den hemskaste bilden jag har sett i hela mitt liv.

2009-04-23 @ 06:49:57
Postat av: Anonym

eller hur, hon ser ju inte riktigt klok ut...

2009-04-23 @ 07:50:08
Postat av: Sara igen..

Jag tycker i alla fall det är väldigt löjligt. Vad jag kan se har den andra tjejen varken lagt ut länk, namn eller bild som du har gjort. Hoppas du vet vilka rättsliga påföljder det kan få bara.

/Sara

2009-04-23 @ 17:08:41
Postat av: Anonym

rättsliga påföljder?

jag har inte skrivit något om Elin. Jag har citerat henne! och lagt ut en bild på henne ja, så folk förstår vem det är som skrivit det hela. det är elin själv som har skrivit det!

2009-04-23 @ 17:13:45
Postat av: Anna

harregud, ska det bli rättsliga påföljder för saker hon har skrivit själv, vet inte om jag ska skratta ihjäl mig. Vad är det för fel på folk? har du inget bakom pannbenet? hahahaha

2009-04-23 @ 18:52:30
URL: http://newhill.blogg.se/
Postat av: Sara

Till skillnad från er vet jag hur lagstiftningen kring nätmobbing fungerar. Och folk har åtalats för mindre än det här. Och då syftar jag på kommentaren att gå och spy eller vad det var för moget du skrev. (För att inte tala om andras kommentarer om att tjejen i fråga är ful och så vidare.)



Så skratta på bara, hoppas hon inte gör en anmälan.

2009-04-23 @ 21:21:49
Postat av: Anonym

vem har sagt att det där med att gå och spy har något som helst med elin att göra?

2009-04-23 @ 21:25:46
Postat av: Anna

tar du åt dig elin? sluta kalla dig för sara. det är bara löjligt. och precis som kommentaren innan! Vem har sagt att det där med att gå och spy har nånting som helst att göra med elin??!!

Så jag skrattar och skrattar på :)

2009-04-24 @ 12:09:12
URL: http://newhill.blogg.se/
Postat av: Sara

Trevligt att man kan roa någon en fredagkväll.. Kommentaren har egentligen ingen större betydelse, i vilket fall är det olagligt att lägga ut bilder på någon utan dennes tillåtelse.

Men jag ser att blogginnehavaren har förstått det nu.

2009-04-24 @ 20:20:32
Postat av: Anonym

blogginnehavaren har ett namn !!

hahahaha

2009-04-24 @ 22:27:29
Postat av: Sara

Vad roligt att du är så lättroad! :)

2009-04-24 @ 23:02:11
Postat av: Anonym

ah verkligen :) ett gott skratt förlänger livet :)

2009-04-25 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback