ja men halleeeååå :)



fy katten vilken tid det tog igår för mig att somna.
däckade väl vid två eller något.
klockan ringde vid halv sju,
på med träningskläder
 och ut och springa av sig all ångest.
 usch säger jag.
varför har jag denna boll i magen?

nu blir det jobb hela dagen.
ska in till forex och beställa lite turkiska lira också, för de var visst slut.
sen efter jobbet beger jag mig till
världens finaste anna som har världens goaste son, oliver,
 som blir 3 år idag! den lille fisen :) så vi ska fira honom!

min dag idag är inte särskilt rolig... faktiskt. det är typ 100 grader på jobbet.
tur att man har trevliga kunder idag som livar
upp stämningen lite.


det känns lite jobbigt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback