min mage är svullen..



... magen har börjat bli tjockiiiiis..
i guess i'm eating to much :)
jag tål inte frukt, när ska jag lära mig det??
ser ju ut som jag har en fotboll under tröjan.

kom hem för typ 1 timme sen. efter jobbet gick vi runt sjön, jag, anna, johanna och oliver... mysigt :) sen gick vi till grannys, hämtade sambuch.. oliver fick glasspengar av mormor, mäkta stolt var han haha :) sen gick vi vidare till adress nyberg/rosberg och lagade mat och myste i soffan :)
nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
ska plocka fram lite saker till imorgon, ska upp redan vid sex för att lämna sambuch.. ska ha morgonmöte på jobbet! gött.. lite lyxigare än min mat här hemma! hoppas jag iaf.




puss på dig vår tjej

det är otroligt jobbigt...
men jag kämpar och hoppas att det kan leda till glädje?


TSCHÜSSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PREGNANT BITCH :) pussiluuu

2009-04-15 @ 11:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback