nattinatti



nu ska vi sova, tror dock inte att jag kommer somna, men försöka kan man ju alltid.
 dagen har känts otroligt lång.
 imorgon jobbar jag ett vanligt pass, vilket känns skönt.
torsdag jobbar jag 12-22, vilket känns mindre skönt.
men sen är man ju ledig fredag, lördags, söndag, måndag så det är ändå ok.
 GÖTT att det ska bli dåligt väder nu i 2 dagar och FETT gött att det ska bli nice väder i helgen.
underbart.
då kanske jag kan bättra på min bränna? så kanske man snart är lika brun som man var på bilden nedan...




haha kolla in fejksmilet!
anna, jag, johanna, görel och emeli
samma kväll som vi tog vår gesäll
så jag hade fan anledning till att le som fan! :)

god natt
tschüss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback