SAMBUCHH!



äntligen en minut över.
jag har haft nattliga äventyr även denna natt. fy fan.
vaknade vid halv fem av att det är blött i sängen. första tanken är ju om samba kissat ner sig.. men sen insåg jag att det var spya i hela jävla sängen! fyyyyy faaaaan.. det STANK och det såg blodigt ut.. ska inte gå in mer på detalj men det var inte så mysigt att vakna i detta. blev så jävla förbannad. gick iaf o la mig i soffan sen med en liten filt (ja, hagge, den du hade) och somnade efter en stund.

idag är det 3 veckor till turkey.. hoppas man hinner få ordning på kroppen och allt innan dess... nu längtar man ju lite smått :)

har en jäkla skön arbetsdag idag.. härliga och roliga kunder. me like.
ikväll blire nån typ av träning, inte bestämt riktigt vad det blir än, och sen ska jag mysa mysa mysa :)
sovmorgon imorgon!! GÖTT!




see you later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback