streptokocker hit och streptokocker dit



fick komma till läkaren tidigare, de ringde och väckte mig. sen när jag kom hem från apoteket får jag en syn som jag absolut inte ville se. blir så jävla arg, har sån lust att bara spy på dig. du är så värdo! discusting! blä! att någon kan framkalla så mkt känslor alltså, helt sinnessjukt. jag får iaf inte jobba på hela veckan. fick typ panik när läkaren sa det. vad fan ska jag ligga hemma om? det är ju svintråkigt. jag vill ju ut i det fina vädret. hela växjö har ju vaknat till liv. idag är det 5 veckor kvar, nedräkningen har börjat! hoppas nu att jag blir frisk under veckan. i helgen får jag ju besök.. det vill man ju helst inte gå miste om. some looove. men emmas födelsedagsfest på fredag kväll blir inställt för min del, likaså marias fest på lördag. så som det ser ut nu iaf. hoppas hoppas att det ändrar sig!

you got the key to my heart
teen



hahaha.. ugly one :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig love!!!

2009-04-01 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback