tankar



allt jag vill är att du ska tycka om mig igen
lite mer än vad en kompis gör
allt jag vill är att du ska känna mig
jag kommer hitta en väg till dig, även om det ska döda mig
jag kommer fortsätta göra kämpa till att du tycker om mig igen
jag ber inte om mycket, jag ber bara om din hand,
din förståelse och din förlåtelse





dagen har gått, jag har sovit bort hela i princip. idag har jag ångest, idag mår jag dåligt. tänker på allt dåligt som hänt den senaste tiden. för ett par månader sen mådde jag bra, hade det jag ville ha i mitt liv, som sedan snabbt rycktes ifrån mig utan att jag egentligen förstod varför. ensam är inte stark, och jag vill inte gå igenom saker och ting ensam.

syster, du kan förlora mycket, såsom pengar, vänner, hälsan. men förlorar du hoppet, så förlorar du allt.. det finns tre skeden i livet.. det förflutna- som aldrig kommer återvända.. nuet- som inte varar och framtiden- som är okänd.. ge dig ut i livet, blicka framåt och säg farväl till det som är dåligt för dig. vi finns här för dig, hjälper och stöttar, men det är bara du som kan göra något åt framtiden. gör det innan det är försent.




ett såhär djupt inlägg är det nog både första och sista gången ni får..
försökte skriva av mig bara,
se om det hjälper
må bäst
ses imorgon hoes

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är värd det bästa.. du har gått igenom mycket och har ändå styrkan till att fortfarande stå. du är så modig jill.. många avundas dig och det ska dom verkligen göra. finns inte många som är så bra som du. killen som får dig ska vara enormt lycklig!

2009-04-13 @ 16:02:25
Postat av: anna

I love you honey !!

2009-04-13 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback