tudelu-lu-luuuu


sådär nu är vi hemma!
efter jobbet gick jag till grannys, sen direkt till Anna!
fina fina anna som ligger hemma och mår bajs.
lille oliver var dunderförkyld och febrig.. men han gosade rätt bra ändå, lille plutten :)
liten sjukstuga där.
hoppas man inte blev smittad :)
sen gick johanna o jag hem hit och gosade i soffan, mys mys

mår illa som fan, min mage är svullen,
jag börjar på riktigt undra vad det är som jag inte tål.
imorgon blir det en lång lång dag på jobbet,
ska klippa herr klintin.
ska göra honom snygg så han passar ihop med sin snygga maria!

och som sagt, jag tycker att det är tur att man vet
vem som är ens riktigta vänner.





jag och adde på discogolvet
vi kanske skulle fira allt med lite discodans?
i helgen smäller det tjejer



once a liar, always a liar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback