Alterna!


Åh!! Dagen har känts som en evighet och det har känts flera ggr idag att man bara stått och stampat.
Avskyr såna dagar.
Nu är jag iaf äntligen hemma och har precis duschat av mig dagen.
Skönt.
Patriks dator har gått sönder så jag har inte haft tillgång till min på hela dagen.
Vi får väl se hur vi löser det.
Trist när det bara är 2 månader sen han köpte den.

Tänkte tipsa lite om hårprodukter. Finns som ni vet en hel värld med olika produkter och bäst är givetvis att gå till sin frisör för att få tips för just sin egna hårtyp. Jag själv, som jobbar mer än heltid som frisör, stöter dagligen på kunder som missköter sitt hår. De kan inte förstå varför deras hår inte ser ut som de vill.
Produkterna gör otroligt stor skillnad.
"Ica- schampo" är inte att jämföra med professionella hårprodukter.
DET är dagens sanning.

Jag har ungefär 1000 ess i min ärm på hur man ska göra för att få ett bra hår, frågan är bara om ni vill att jag rabblar upp alla här??
Nu berättar jag bara vad för produkter som jag använder och varför.
Tips kan ni gärna få en annan gång om så önskas.


Caviar Anti-Aging Moisture Shampoo With Seasilk

Återfuktande Alterna Caviar lux-schampoo. Näringsrikt och glansgivande. Motverkar hårets ålderstecken. Färgbevarande. Passar normalt till grovt hår. Priset ligger på ca 350kr för 250ml.


Caviar Anti-Aging Moisture Conditioner With Seasilk

Återfuktande Alterna Caviar lux-conditioner. Näringsrik och glansgivande. Motverkar hårets ålderstecken. Färgbevarande. Passar normalt till grovt hår. Priset ligger på ca 390kr för 250ml.


Schampot och balsamet använder jag varje gång jag tvättar håret. Det är helt underbara produkter och trots det höga priset så är det värt det. Resultatet är fantastiskt. Inte så konstigt att detta är kändisarnas favoriter.
En gång i veckan använder jag även deras inpackning som ser ut såhär.

Caviar Anti-Aging Hair Masque With Seasilk

Koncentrerad Alterna Caviar behandling som reparerar alla olika hårtyper. Färgbevarande med Color Hold. UVA/UVB-skydd. Den kostar ca 440kr.

Jag äger ett helt gäng med stylingprodukter och andra eftervårdande produkter. De används vid olika tillfällen, beroende på vad jag önskar just den dagen. Dock är det en produkt som jag inte kan vara utan. Den har inte lanserats i Sverige än, men kommer i början på nästa år. Den ser ut såhär:



Odofluidon är heeeeeeeeeeelt underbar. Utöver den perfekta mjuka vaniljdoften så gör den underverk för håret. Det är en produkt bestående av 3 olika oljor. Den smörjer håret och ger briljant glans. Den skyddar håret och gör håret lättare att hantera. Har man en gång haft den i sitt hår så kan man inte vara utan den. Den blir aldrig fet och den ser aldrig oljig ut. Underbar! Priset kommer ligga på ca 250 kr när den lanseras. Håll utkik!!!


Nu ska jag nana.
Imorgon jobbar jag ett långt pass innan det är dags för att gå på nyårsledighet!
Ha de så gott!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback