God morgon, god morgon...


Dan före dan idag!
Tiden går otroligt fort.
Tänk att det är julafton imorgon :)
Jag är trött, tröttare, tröttast idag.
Tatueringen kliar, alltså läker den.
Det är hundra cm snö ute ungefär. Man blir blöt.
Hade problem med att somna igår.
Tittade på klockan vid halv två sista gången så somnade väl strax därefter.
Jobbar bara till 18 idag och sedan ska jag hämta min korv, Samba!!! :)
Har blivit inbjuden på att spela lite Bingolotto ikväll av Danne och Danne...
Det är ju tydligen uppesittarkväll..
haha jaa, det var ju 10 år sen eller mer så det hade kanske varit underhållande.
Frågan är ju bara hur trött man är ikväll!
Vore ju snopet att vinna miljonerna framför dem också...
Nu ska jag jobba så det ryker.. Nu kör vi!!!! :)




Bilden är från när jag var i Paris :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej svejs! Har läst din blogg efter att Emma visade mig den. Läser den dagligen och tänkte bara lämna ett litet spår. =) Fasen vad fräscht du har det i er lägenhet. God jul!

2009-12-23 @ 12:03:45
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback