härliga torsdagsförmiddag



min sovmorgon lider mot sitt slut. jag börjar jobba om 45 min.
har tagit det lugnt i morse. var så jäkla trött.
vaknat flera gånger i natt och inte kunnat somna om.
har precis kört patrik till skolan och samba till mormor.
jag har fortfarande inte fått ngt svar av min mäklare ang bilderna.
händer det inte ngt snart så ska jag scanna in de bilder jag har sen tidigare.
är ju kul att se före och efter :)
idag jobbar jag till 20 och efter det ska vi handla mat.
imorgon kommer mor och far hit... måste ju fjäska såhär innan jul ;)
john, jonna och lowe kanske också kommer :)

på lördag ska patrik först träna,
sen ska vi på äventyr...

lite andra saker som håller på att hända också...
något kommer ju faktiskt att hända om lite drygt en månad :)




en något trött sambuch i morse :)

see you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vems är nappen?:)

2009-12-17 @ 11:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback