hej på er!



igår var vi och lämnade Lowes doppresent. den hann ju tyvärr inte komma lagom till dopet,
eftersom den är designad just för Lowe.
tycker att den är himla fin och samtidigt smart eftersom man kan pussla sitt namn.
tyckte först att de var svårt att komma på en bra doppresent från mig och erik
men så hittade jag denna :) det är den perfekta doppresenten.
vi är ju gudföräldrar och därför ville vi ge något bra.
denna är beställd från www.bondeofsweden.se och just denna kostade 1200kr.
man får välja vilken färg man vill ha på bokstäverna och så får man välja
motiv till sidorna.. jag valde silver och stjärna!
han kommer säkert tycka att den är rolig när han blir lite äldre.








igårkväll började jag känna mig krasslig. IGEN!!!!!!
jag är så trött på att aldrig känna mig kry.
så imorse när jag vaknade hade jag feber och väldigt ont i halsen.
har självklart jobbat hela dagen (kom precis hem därifrån) och nu
mår jag ännu sämre. så jag ska faktiskt gå och lägga mig nu,
är helt lipfärdig. är så jäkla trött på att vara sjuk.
glömde dessutom mina värktabletter på jobbet..
jag plockade med mat hem från den nya restaurangen Spice and rice
idag... kan jag verkligen rekommendera!!!
supergott och billigare än alla andra thaiställen. dessutom fick man
mat till en hel vecka... haha ja nästan iaf :)

natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback