mätt och god



idag har vi farit omkring i diverse olika möbelhus. 4 timmar senare så
bestämde vi oss för en lampa till vardagsrummet som jag tittat på
ett bra tag. Lobby heter den och jag blev några tusenlappar fattigare igen.
smakar det, så kostar det.


 


vi var ju även på jakt efter en liggfåtölj
till vardagsrummet, men hittade ingen som passade.
vi är ute efter något i stil med den här...
Mamba

under tiden vi varit iväg idag så har pappa varit här och donat.
satt upp handtagen på alla garderober bla :)





nu har vi precis ätit potatisgratäng och kött. mums!
patrik håller på att fixa i ordning köket nu efter mitt matlagningsstök.
så pedantisk som han blivit sen vi flyttade in här så hoppas jag
verkligen att det håller i sig :) brukar ju vara kul de första veckorna
men sedan tappar man suget... återstår att se! duktig är han iaf :)

ska snart ta mig en lång varm dusch. inte riktigt lika skönt
som det är med badkar men ändå helt ok.
patrik ska plugga och jag ska läsa. har längtat efter det.
äntligen har jag tid igen... självklart är godisskålen
fylld med lördagsgodis... samba är också sugen ;)





imorgon så tar vi sovmorgon och sedan kommer pappa för
att äntligen sätta upp skjutdörrarna i hallen :)

ha en mysig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback