Ny vecka, nya tag, hej måndag ♥


Idag har vi tagit en lång sovmorgon. Hur skönt?
Sista morgonen som vi har tillsammans för älsklingen åker ju hem till sina hemtrakter under julen.
I helgen har vi sett de 2 nyaste Wallander filmerna (Läckan och Skytten).
Riktigt bra faktiskt. De har blivit bättre på sistone.
Efter man sett alla Falk filmerna så trodde man ju nästan att Wallander skulle kännas jättedåliga.
Men så var alltså inte fallet.

Ligger fortfarande i sängen, ska strax gå upp och ge mig iväg och köpa hundmat.
Stackars Samba. Hennes mat är slut och hon är säkert superhungrig.

Lite nytt har ju kommit in i vårt hem i helgen, bla 2 speglar.
Jag gillar speglar, det ger en känsla av större rum och det reflekterar ljuset så bra.
Det är inte bara för att man ska spegla sig, utan jag använder även speglarna som dekoration, som här under.








Nu ska jag ge mig ut i det kalla vädret.
Vi hörs senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback